کدامیک از موس های گیمینگ ارزش خریدن دارند؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 4 فروردين 1397
بازدید : 330
نویسنده : سعید ربیعی

SteelSeries Sensei 310 یک موس گیمینگ  خاص و منحصر بفرد است و این دو ویژگی را در قالب قیمت و کارایی خود نیز به کاربر ثابت می‌کند. این محصول قیمت نسبتاٌ ارزانی دارد با این حال به یک سنسور بصری ترو موو ۳ (TrueMove 3) مجهز شده است که آن را قادر می‌سازد تا به راحتی با محصولاتی که دارای سنسور پیکسارت (Pixart) هستند، برابری کند.
دقت سنسور: ۱۲۰۰۰ dpi
مشخصات: دارای طراحی دو قسمتی، قابلیت ردیابی یک به یک ۳,۵۰۰ CPI و طول عمر ۵۰ میلیون کلیک
مزایا: قیمت اقتصادی، کاربرد راحت برای انگشتان، چسبندگی خوب به کف دست
معایب: نداشتن کابل، نداشتن قابلیت پشتیبانی سنسور کالیبره سازی

 

 

یک ضرب المثل قدیمی داریم که پا را قلب دوم انسان خطاب می کند و تولیدکنندگان کفش از آن برای تبلیغ محصولات شان استفاده می کنند. موس و کیبورد هم دقیقا حکم قلب دوم گیمرها را دارند؛ البته پی سی گیمرها.

یک موس خوش دست به انضمام پَد مناسب و کیبورد بهینه شده برای گیمینگ، می تواند بهشت گیمرهای دسکتاپی باشد. اگرچه برندهای معتبری چون Razer و لاجیتک پیوسته محصولات مطرح و دست اول به بازار ایران وارد می کنند اما در ادامه مطلب، علاوه بر دو برند نام برده، نگاهی به محصولات شرکت های دیگر داریم.

لیست 8 تایی زیر بر اساس امتیاز بخش فنی وبسایت Engadget انتخاب شده است.

Mionix Naos 8200

 

موس های گیمینگ معمولا پر زرق و برق تر از موس های معمولی هستند، دکمه های بیشتری دارند و ظاهرشان هم متفاوت است. Mionix Naos 8200 هم مستثنی نیست. TweakTown و کوتاکو در بررسی می گویند این موس از همه ی جنبه ها، کنترل کامل را در بسیاری از بازی های حرفه ای در اختیار کاربر قرار می دهد و در حین بازی بسیار سریع و پاسخگوست. با این حال، ستاره نمایش ما طراحی Naos 8200 است که Tech Power Up در مورد آن می گوید: "نگه داشتن آن [در دست] حس قدرت را القا می کند". لوک پلانک از کوتاکو می گوید: "این راحت ترین موسی است که تا به حال دستم گرفته ام". تنها چیزی که در مورد این موس مسئله ساز شده، نرم افزار تنظیم آن است که Tom's Guide و بسیاری از منتقدین دیگر، دل خوشی از آن ندارند.

 

 

موس های سری R.A.T از Mad Catz، به لطف قابل تنظیم بودن شان همیشه در یادها می مانند. در نسخه تورنومنت، R.A.T TE، همین مدل حفظ شده و به گفته پی سی گیمر، طراحی آن فوق العاده راحت است. اگرچه Legit چندان به ظاهر جعبه مانند آن دل نبسته و آن را برای کف دست مناسب نمی داند. به هر حال، Computer Shopper می گوید اگر یک چیز قدرتمند را حین بازی زیر دستان تان می خواهید، این موس مد کتز به علت پاسخگویی سریعش همان گزینه مد نظر شماست.

 

 

مسئله سرعت و زمان پاسخگویی، اکثر موس های گیمینگ را مجهز به سیم های بلندی کرده که از طریق USB به کامپیوتر متصل می شوند در حالی که موس های وایرلس به خاطر لگ، چندان محبوب گیمرها نیستند. سنسی وایرلس با SteelSeries این محاسبات را اندکی تغییر داده. گیزمودو در رابطه با این موس دو کلام می گوید: "محکم و استوار" و Anand Tech مدعی می شود که سری استیل روی هر سطحی عالی کار می کنند. گرچه تک رادار همچنان طرفدار موس های سیمی است و می گوید در حالت وایرلس به اندازه حالت سیمی خوب کار نمی کند اما: "نتایج به طرز فوق العاده ای نزدیک یکدیگر هستند". ظاهر ساده و ارگونومیک دستگاه، کار را برای چپ دست ها هم ساده کرده.

 

کم کم به ظاهرهای فضایی نزدیک می شویم اما Corsair Raptor M45 آنقدرها هم مثل یک تکه از سفینه فضایی ها به نظر نمی رسد. Computer Shopper می گوید به دست گرفتن آن آسان است و Expert Reviews در بررسی خود اشاره می کند که: "برای گیمرهای راست دست حسی فوق العاده ایجاد می کند". اما M45 تنها زیبا و خوش دست نیست، بلکه در عمل هم کارش عالیست. دو وبسایت نام برده سرعت پاسخگویی موس را بسیار بالا خوانده اند و آن را مناسب شوترهایی می دانند که به واکنش سریع نیازمند است؛ سریع و بسیار دقیق از مولفه های M45 هستند.

 





:: موضوعات مرتبط: لوازم جانبی موبایل , لوازم دیجیتال , لوازم خانگی , لوازم کامپیوتر , خرید دوربین هندی کم , خرید ماشین لباسشوئی خانگی , خرید کامپیوتر رومیزی , خرید اسپیکر , خرید یخچال ساید بای ساید , خرید مایکروفر , راهنمای خرید دستگاه تصفیه هوا , دستگاه تصفیه هوا , آشنایی با عملکرد تلویزیون های OLED&QOLED , ماساژور برقی , ,
:: برچسب‌ها: خرید موس گیمینگ ارزان , بهترین موس گیمینگ , خرید موس گیمینگ a4tech , موس گیمینگ x7 , راهنمای خرید موس گیمینگ , تنظیمات موس گیمینگ , قیمت موس ارزان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کافه شهر و آدرس cafeshahr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com