بهترین هارد اکسترنال


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 6 فروردين 1397
بازدید : 242
نویسنده : سعید ربیعی

هارد‌ اکسترنال  یک درایو سخت خارجی، یک دستگاه ذخیره‌‌سازی است که در خارج از کامپیوتر قرار دارد و از طریق یک کابل USB یا اتصال FireWire وصل می‌شود.
تفاوت بین این رابط ها در نرخ انتقال داده‌ها است. اتصالات USB می‌تواند داده‌ها را با نرخ 12 تا 480 مگابیت در ثانیه انتقال دهد، در حالی که FireWire از دستگاه‌های خارجی پشتیبانی می‌کند و با سرعت 400 تا 800 مگابیت در ثانیه داده‌ها را انتقال می‌دهد.
هنگامی که ظرفیت یک درایو داخلی از کامپیوتر به طور کامل استفاده شده است، نیاز به یک فضای دیگری برای ذخیره‌سازی اطلاعات احساس می‌شود. این دستگاه‌ها دارای ظرفیت ذخیره سازی بالا نسبت به درایوهای فلش هستند و اغلب برای پشتیبان‌گیری از فایل‌های کامپیوتری متعدد و یا خدمت به عنوان یک درایو شبکه برای ذخیره محتوای مشترک استفاده می‌شود.
در ساده‌ترین شکل، یک درایو دیسک سخت خارجی شامل یک درایو هارد دیسک داخلی الکترونیکی است که درون یک محفظه قرار می‌گیرد.
دیسک‌های سخت خارجی نیز به عنوان درایوهای سبک وزن و قابل حمل شناخته می‌شوند.
بعضی از ذخیره کننده‌های خارجی نیز با ویژگی‌های امنیتی بالا مانند تشخیص اثر انگشت هستند که مانع دسترسی افراد به اطلاعات ذخیره شده می‌شوند.
از طرف دیگر طیف مدل‌های پیچیده‌تر با قابلیت‌های بیشتر و همچنین پشتیبان‌گیری خودکار در حال توسعه است.
در بازار، به تعداد قابل توجهی از انواع دستگاه‌های ذخیره‌سازی وجود دارد، که این بدین معنی است که نیازهای هر فرد می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.
بنابراین در ادامه مواردی که در هنگام خرید یک دستگاه ذخیره‌سازی اطلاعات بیرونی لازم است بدانید را، ذکر کرده‌ایم:

در ابتدا فرض می‌کنیم شما یک مصرف کننده رسانه‌ای نیستید و فیلم‌ها را دانلود نمی‌کنید و حتی نمی‌توانید به موسیقی آنلاین گوش دهید با این حال، کامپیوتر شما پر از فایل های ورد و اکسل است و شما در نهایت متوجه خواهید شد که نیاز به یک فضای اضافه برای پشتیبان‌گیری از آنها دارید.
در اینجا شما می‌توانید با توجه به حجم فایل‌های خود، یک ذخیره‌ساز ارزان قیمت با کمترین فضای ذخیره‌سازی را خریداری کنید و اطمینان حاصل کنید که مجبور نیستید مجدد فضای ذخیره‌سازی دیگری خریداری کنید و همین میزان برای شما کافی است.
در ادامه در نظر می‌گیریم که شما یک مصرف‌کننده رسانه‌ای با حجم‌های بالاهستید، فایل‌های موسیقی دیجیتال فراوانی دارید، یا در حال کار بر روی ساختن کتابخانه فیلم خود با کیفیت بالا هستید و یا ویرایش ویدئو یا صدا انجام می‌دهید. با توجه به اینکه این کارها نیاز به تنظیمات با کیفیت بالا دارد می‌تواند مقدار زیادی از فضای دیسک را اشغال کند.
در صورتی که این موارد صادق باشد، شما مشخصا نیاز به یک فضای ذخیره‌سازی گسترده دارید. پس منطقی‌ترین کار این است که به جای خرید چندین ذخیره‌ساز ارزان قیمت با حجم‌های پایین، یک ذخیره‌ساز با حجم بالا خریداری کنید.

هارد اکسترنال یکی از ضروری ترین ابزاری است که اغلب کاربران در دنیای اینترنت و دنیای آی تی به آن نیاز دارند ، اینک در مورد خرید این ابزار بسیار کاربردی صحبت خواهیم کرد ، در بازار برند های مختلفی برای خرید هارد وجود دارد ، در این مقاله سعی میکنیم بهترین برند های موجود در بازار را برای خرید هارد اکسترنال در بازار ایران مورد بررسی قرار دهیم ، برای انتخاب درست از بین این همه برند برای خرید هارد اکسترنال ادامه مقاله را بخوانید .

بهترین هارد اکسترنال
از بین برند های بسیاری که در بازار ایران برای خرید هارد اکسترنال وجود دارد ، برند های مشهوری همچون وسترن دیجیتال ، سی گیت همچنان خود نمایی می کنند ، در این بین برند های مختلفی از سطح دوم بازار هم برای خرید هارد اکسترنال روبروی چشم شما هستند از دیگر برند های موجود در بازار می توان به برند ترنسند ، Adata ، سونی ، توشیبا ، هیتاچی ، کینگ مکس ، سیلیکون پاور هم اشاره کرد . اما کدام یک از این برند ها به چه دلیل مناسب خرید شما هستند ؟

در بین برند های اشاره شده در گام نخست اعتبار شرکت های تولید کننده را مورد بررسی قرار می دهیم ، در کل در بین هارد های اکسترنال برند های وسترن دیجیتال و سی گیت جزو برترین های بازار هستند اما اگر سراغی به اعتبار برند ها هم بزنیم برند های ، سیلیکون پاور توشیبا ، Adata و سونی هم کم از این رقبا ندارند ، اما دو گزینه قبلی به عنوان سردمداران تولید کنندگان هارد در جهان به شمار می روند.

در بین هارد های ۳۰۰ هزار تومانی اگر توجه ویژه ای داشته باشیم ، وسترین دیجیتال و Adata خودنمایی میکنند ، این برند ها در این رنج قیمت مدل های مختلفی را ارائه کرده اند ، اما برند هایی مثل سونی و سی گیت در این رنج قیمت هنوز خودی نشان نمی دهند ، در رنج بالای ۳۰۰ هزار تومان تمامی برند های مذکور حضور دارند ، در بین برند های مشهور به نظر می اید اعتماد به برند سی گیت و وسترن دیجیتال سپس Adata خودنمایی می کند.

در مقالات آینده زوم تک مطالبی در مورد بهترین هارد های اکسترنال در رنج های قیمتی خاص برای شما عزیزان ارائه خواهد شد. پس با زوم تک در بخش چگونه و چطور همراه باشید.





:: موضوعات مرتبط: لوازم جانبی موبایل , لوازم دیجیتال , لوازم خانگی , لوازم کامپیوتر , خرید دوربین هندی کم , خرید ماشین لباسشوئی خانگی , خرید کامپیوتر رومیزی , خرید اسپیکر , خرید یخچال ساید بای ساید , خرید مایکروفر , راهنمای خرید دستگاه تصفیه هوا , دستگاه تصفیه هوا , آشنایی با عملکرد تلویزیون های OLED&QOLED , ماساژور برقی , ,
:: برچسب‌ها: هارد اکسترنال ارزان , هارد اکسترنال 500 گیگ , قیمت هارد اکسترنال 2 ترابایت , بهترین هارد اکسترنال , قیمت هارد اکسترنال 1 ترابایت , قیمت هارد اکسترنال 1 ترابایت وسترن دیجیتال , هارد اکسترنال my passport , بهترین هارد اکسترنال 2 ترابایت , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کافه شهر و آدرس cafeshahr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com